luni, 24 septembrie 2007

Ma, tu o shtii pe o fata Bianca?

Facetzi cunoshtintza cu vecina mea de la et 1. Nici nu shtiu cum o cheama. o pushtoaica simpatica, sa fie... clasa a 6-7. Acum 2 ani, cam asha, faceam mishto de ea shi'i spuneam "sarumana" cand o vedeam(se supara). Asha mi'a sus ea odata, cand s'a mutat in bloc, nu cred ca aveam mai mult de 17 ani pe'atunci.

Astazi, dupa 8h de munca shi aproximativ 1hjumate pe drum, ajungand pe strada pe care locuiesc, cu cashtile in urechi, mergeam cumva... fericit caci ziua se anuntza sa fie una buna(era cald, era soare, urma sa merg la basket...)

Cand o vad ca merge pe drum imi amintesc mai intai de "sarumana" ala, iar apoi... de ziua in care am vazut'o cu un baiat in scara blocului. Ma uit la ea shi zambesc. Cum venea spre mine, zambeshte shi ea(asta e noua) shi imi face cumva semn sa'mi scot cashtile.

Raman putzin mirat dar totushi ma conformez. Ashtept mirat sa vad ce are de spus.

- Ma, tu o shtii pe o fata Bianca?(fara pic de "emotize")

...raman foarte bulversat, era poate ultimul lucru pe care ma ashteptam sa il spuna... ceva despre o fata... Ma gandesc imediat la vara'sa lu Viorel... sa vorbeasca de BIANCA aia? ... mi se pare aproape imposibil. in cele din urma(banuiesc ca mi'a luat o vreme) raspund:

- NU.
- Hai ma, sta aici la curte(shi arata cumva cu mana spre vilele de dincolo de blocurile noastre gri).

De data asta nu mai spun nimic(nici da, nici nu... nimic), dau numai din cap nedumerit...

- Mi'a cerut numarul tau de telefon.

Ce'a ieshit din ce am schitzat eu in continuare nu shtie decat saraca fata caci eu am vrut sa spun ceva de genu: DA, fie ce'o fi, fa ce vrei... da'i numarul... Fiind in acelashi timp mut de uimire... are 9-10 ani!!!... am aproape 21.

Dupa ce plec de la locul faptei, in minte mi se ingramadesc informatzii shi cugetari(de parca neuronii mei fac sinapsa cu viteza lumini cand ascult CITY FM): 1unu la mana... Realizez ca fata nu are de unde sa aibe numarul meu de telefon(nici unul dintre cele multe); 2doi... Ma gandesc cumva ca totushi cunosc o tipa bianca blonda... daca o fi aia... undeva la o vila(dar care parca nu are 10 ani); 3trei... o fi aia sau nu, imi dau seama de ce imi era greu sa agatz fete de varsta mea la 10-11... ani shi, in cele din urma(4patru) Realizez ca femeile(oricat de fetitze ar fi ele) sunt atrase de barbatzii mai in varsta(nu ca sunt eu mare mosh dar ... am 10 ani peste varsta ei...)

7 comentarii:

Anonim spunea...

hmm...sa-ti spun ca tata este cu 10 ani mai mare ca mama?:D... asteapta si tu sa mai creasca:P poate cine stie

Razvan.Radulescu spunea...

hm... da... nimic de zis. nu neg faptul ca peste 6 ani o sa ma uit lung dupa fetele de 12 ani de astazi dar... nu acum. cat despre asha'zisa bianca, presupun numai ca are aceeashi varsta cu vecina mea... ramane insa de verificat.

Anonim spunea...

ce pot sa zik decat ai grija sa nu intri la zdup pentru corupere de minori:P:P:P....dar tipele de 18 ani nu iti plac care joaca basket:P

Anonim spunea...

Bah Escule ....chiar ai dreptate ....numai eu nu am norocul asta ;))))

Anonim spunea...

De ce nu lasi sa curga viata inspre experienta care te va invata ca exista si femei carora le plac barbati muuuuuult mai tineri?(cu pana la 20 de ani mai tineri!!!!!!!!!). Aici se aplica teoria "ce-i frumos si lui Dumnezeu ii place" si in cazuri disperate si axioma "inima nu imbatraneste niciodata".

E si normal ca numita Bianca si vecinica ta sa aspire la varste care le sunt inaccesibile. La 10 ani nu te mai poti uita in urma :) (adica la pusti mai mici ca tine sau de seama ta).

Totusi, asa cum te sfatuiau si altii, lasa fetitele sa viseze dar nu o lua si tu rara pe campii tachinand copilele alea. Fa-ti un dus rece!!!

Pune experimentul asta impreuna cu concluziile lui undeva la pastrare si completeaza-le cu ce-ti va oferi viata first hand.

Vacanta placuta si rest la suta! :))

Razvan.Radulescu spunea...

am lasat-o sa curga... shi'a curs... si curge, si sunt sigur ca peste 10 ani o sa ma uit dupa bianca asta pe strada(nestiind cine este macar). si peste inca 10 ani o sa se uite ea dupa tipi mai tineri cu 10... ce'i drept... ma simt foarte strain si degajat de subiectul asta, itzi dau dreptate, sa lasam lucrurile acolo unde e locul lor.

Razvan.Radulescu spunea...

a, si pentru alina... "DA, imi plac mult!".